It's trailer time!


Het weekend is in volle gang en dat betekend weer een paar trailers van pas aangekondigde films. Laten we snel beginnen!

Fast & Furious 8 aka The Fate of the furious

Deeltje 8 zal in 2017 in de bioscopen te zien zijn en wederom zullen we het bekende recept zien. Snelle auto's, lekkere chicks, muscle hunks en exotische locaties om ook maar te zwijgen over de stunts die soms in het verleden wel erg bizar waren. Hieronder kan je de teaser trailer zien en het ziet veelbelovend uit voor de fans van de serie. Ik vind elk deel erg vermakelijk en zal deze ook zeker checken al weet ik niet of het thuis op de bank zal zijn of in de bios.



Guardians of the galaxy Vol. 2

De helden die het helaal moesten redden zijn weer terug inclusief baby Groot, de kleine versie van Groot. De anderen in het team moeten een beetje op hem passen omdat hij alles nog moet leren om een echte guardian te worden. Dit leidt tot hilarische momenten. Check de trailer maar! Enne, dit is eigenlijk wat mij betreft een must-see in de bioscoop.




Wonder Woman

Niet alleen Marvel heeft zijn eigen films maar ook DC komt volgend jaar met een superheldenfilm en dit maal is het Wonder Woman. Ze moet een wapen uit de handen zien te houden van de Nazi's en ontdekt daarbij aardig wat over zichzelf. De trailer ziet er gelikt uit en ik kan net als Guardians of the Galaxy Vol. 2 niet wachten om deze film te kijken.




The boss baby

Dreamworks komt met een nieuwe animatiefilm wat gaat over een jongen die op een dag een kleine broer krijgt in de familie. Een beetje vreemd wel omdat de baby een pak draagt en kwam met een koffer. De jongen komt er gauw achter dat er iets anders is aan de baby die nogal...ehm....letterlijk de baas uit hangt en altijd zijn zin krijgt. Verwacht heerlijke humor en hoe het er naar uit ziet een grappig verhaal.



Spiderman: Home-coming

Marvel is lekker bezig en komt met een nieuwe Spiderman film en het lijkt erop dat dit een soort spin-off is van Avengers: Civil War. Na het kijken van de trailer ben ik erg bang als spideyfan dat de comics hierin niet echt gevolgd worden en dat vind ik erg jammer. Ik blijf dan ook sceptisch over deze film en de acteur die de webslingeraar gaat spelen.




Weer vijf vette trailers om het weekend nog meer in te luiden, laat weten in de comments naar welke film jij het meest naar uitkijkt.

En oh ja volg deze blog want onder de volgers verloot ik op 2 januari een bioscoopbon van 20 euro!




Reacties

Populaire posts van deze blog

Underworld Blood Wars: Vervolg wat smaakt naar meer

Nerve: Neon doorspekte film over social media

Sully: Mooie verfilming van een heldendaad